Business

VERGISSINGEN DIE GEMAAKT WORDEN BIJ OPENSTAANDE FACTUREN OF NIET BETALENDE KLANTEN.

Veel en snel gemaakte fouten met nieuwe klanten en bij bestaande klanten met een openstaande factuur –

Niet-betalende klanten:

Voor je de bestelling aanvaard kan je ook al verschillende dingen doen, we zetten wat punten op een rij.

Veel bedrijven hebben een misvatting over uitstaande facturen en het daaropvolgende incassoproces. Ondernemers verwachten vaak dat een klant die niet betaalt, hoort bij het ondernemersschap. Dat is deels waar, want elke ondernemer krijgt helaas vroeg of laat te maken met een onbetaalde factuur. Maar als u uw debiteuren op tijd belt, kunt u een hoop ellende voorkomen. Klachten worden vaak sneller opgelost, en voordat u een klant heeft, kunt u al beginnen met goed debiteurenbeheer.

Lees verder op https://hensenbeheer.nl/vergissingen-die-gemaakt-worden-bij-openstaande-facturen-of-niet-betalende-klanten/