Business

Alleen een logo?

Alleen een logo?

Bij ondernemers bestaat de misvatting dat ze met alleen een logo een merk in de markt hebben gezet. Natuurlijk dient je logo als visueel herkenningspunt. Aan je logo ben jij in al je uitingen te herkennen als bedrijf. Die herkenning beperkt zich niet tot alleen je logo.

Zowel kleur, typografie, bepaalde elementen en zelfs jouw tone of voice zoals die te herkennen zijn, of zouden moeten zijn, in je logo moeten ook te herkennen zijn op je briefpapier, je berichten op de sociale media, je advertentie in de krant, en je poster bij de bushalte. Hierdoor ben jij als ondernemer en je onderneming veel sneller te herkennen en hoef je klanten niet telkens te overtuigen van jou waarden, autoriteit, reputatie en diensten.

Investeer dan ook in een goed doordacht logo en consistente visuele communicatie. Het logo dient als uitgangspunt voor je complete huisstijl. Als de basis al niet goed is kan de rest dat ook niet zijn!

Kies dan ook voor Karakterdesign.

Karakterdesign is een jong grafisch bedrijf uit Zwijndrecht.

Karakterdesign betekent professioneel en creatief resultaat en oog voor detail.

“Ik ben pas content als jij dat ook bent!”

www.karakterdesign.com